20090720
Lugesin läbi oma deviantarti profiili ja avastasin, et on tuju 'Munich' üle vaadata ja 'Summer Crossing' üle lugeda.

Pettusin inimestes; nende enese teadmata avastasin, et võib-olla ei ole nendes olnud mitte kübetki põnevust. See on kohutav. Ma olen harjunud nägema igaühes kasvõi midagi- ja nüüd ei ole palju jäänud. Samas aga, nähes, et mõned teised et kujuta endast midagi, kihutab see millegipärast mind iseenda muutmisel ja arendamisel takka. Nii et see on vist hea.. i guess? Või ainult tundub see mulle mõju avaldavat ja tegudeni asi nagu alati ei jõua?

Ostsin värsket leiba Leiburist, omnomnom. See polegi nii värske nagu ma lootsin.

i can't do well when i think you're gonna leave me but i know i try,
are you gonna leave me now, can't you be believing now

Avastasin, et kardan kogu aeg kedagi kaotada. Ei ole hetke, kui ma ei mõtleks, et on võimalus, et üks inimene ütleb must lahti. Kogu aeg vajan ma ühte. Tavaliselt ühte

0 comentarios:

 

Blog Template by YummyLolly.com